Saliga äro dem

Man ska ej sagla. Då är man antingen efterbliven eller ett barn. Eller bara äcklig, kanske.

Läget är såhär, att jag har fruktansvärt tråkigt. Och min gode vän Carolina sa att hon skulle blogga och om jag bloggade ordentligt. Och ja. Det är väl uppenbart att dealen accepterades.

Det har inte hänt mycket. Som vanligt. Men jag var i mitt fina Berlin med Mikaela förra veckan! Kom hem i tisdags. Vi behöver inte gå närmare in på resan. Det här är trots allt en öppen blogg.

När jag kom hem blev jag typ, dödsförkyld. Mår bättre nu men hostar likt en kedjerökande gamling med kol och bronkit.

Just nu är jag hungrig. Insåg att jag har glömt äta idag. Ska snart ut med Fritte. Kanske tuggar i mig lite gräs.

Nä, oj, just det. Man äter inte gräs. Man röker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0