Jag är slav under mina äggstockar

Världens bästa ordspråk. Ja. Jag ska göra det till ett ordspråk.
 
Tydligen dög inte mitt förra inlägg så jag får väl skriva ett till. Hemskt vad folk är kinkiga och missnöjda nu för tiden. Men det kan inte hjälpas.
 
Jag gör en lista istället.
 
  • Jag är hungrig. Helst vill jag ha mat som är varm och som inte jag har lagat. Det får gärna vara så att det är mat som man ej behöver diska efter heller. Kanske till och med sådan man betalar för.
  • Jag är trött. Men det är ingen nyhet.
  • Jag vill ha chips och titta på Juno. Ingen omöjlighet egentligen eftersom jag äger filmen och det finns ett litet ställe här som stänger 23. Men jag är för lat för gå dit. Så kan det gå.
  • Jag älskar att jag har nya byxor. Det är en viss känsla att slippa trasiga jeans. Och att ha svarta byxor som faktiskt är.. Ja, svarta. Det bästa är att jag råkade hitta ett par svarta bootcutbyxor, som bara råkade passa och som senare bara råkade visa sig vara på rea! Man ba, hellyeeee!
  • Jag hatar att jag har nya byxor. Då måste man gå in skiten igen. Palla.
  • Jag älskar att jag hittade glutenfria fiskpinnar och "nuggets" i Berlin.
  • Jag hatar att de var frysta så jag ej kunde ta med mig hem.
  • Jag vill bada i champagne. Bara för att jag kan.
  • Jag har ont i fingrarna efter att ha spelat gitarr. Det är hemskt vad snabbt det går att komma ur spelandet.
  • Jag vill ha glass.
  • Jag tänker sluta skriva denna listan nu.
Punkt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0