Onsdag

Idag är det 1 maj. Jag och mamma åkte till stan och skulle kolla på tåget men vi missade det. De måste ha spurtat från stortorget till Folkets park!
Så istället promenerade vi till Folkets park och tog en runda där. Gick in på arken och tittade på hönor, kaniner och minigrisar. Och några centimeter av ett marsvin. Efter det spelade vi på chokladhjul och mamma vann en såndär gigantisk kartong med massa Marabou schweizernöt i. Hon blev en aning euforisk. Promenerade runt lite. Åt lite mat, tog varsin glass och åkte hem.

Har köpt nya och ordentliga träningsskor nu! Eller, löpskor är det mer exakt, men i alla fall! Stadium har 20% på alla skor fram till idag, så det var fett värt. Köpte på nätet så väntar på att jag kan hämta ut dem i butik. Mina fötter kommer att älska mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0