Onsdag

Har varit hos läkaren. Är inte säker på om det bra eller dåligt, flummig läkare. Men ja. Det löser sig väl.

Ska träna senare. Har haft benhinneinflammation men det känns mycket bättre nu! Är dock sjukt trött. Förmodligen för att jag är så jävla overksam. Finns inte precis jättemycket att göra när man är arbetslös.
Söka jobb, gå ut med hunden, städa. SÅ JÄVLA SPÄNNANDE!

Bakar surdegsbröd. Tror det har jäst i typ, två timmar snart. Ska kolla läget! När det är färdigt ska jag försöka undvika att trycka i mig hela brödet på fem minuter. Så jävla svårt när man är glutenallergiker och det för en gång skull har skitgott bröd. Det är knappast något som brukar hända, inte mig i alla fall. Eh-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0