Mötet inställt pga sjukdom

Skulle på uppföljning på boost med ams. Cirka tio minuter innan jag skulle gå så får jag ett sms där det står skrivet att mötet är inställt. Både skönt och tråkigt samtidigt faktiskt, hade varit skönt att få sova en timme extra men samtidigt är det skönt att jag är helt färdig. Måste ändå ner till ams senare, som alla andra fredagar i mitt liv.
 
Tänkte våga mig på att ha min solhatt och virkade hippieväst idag. Det får nog bli så. Jag måste våga mer. Trots att jag egentligen vill dra på mig en burka eller liknande. Men jaja. Ibland får man väl försöka trotsa sin dåliga självkänsla helt enkelt.
(Menar såklart inte att människor i burka har dålig självkänsla.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0