Min dag, sammanfattad

Okej, klockan är bara tolv minuter över två när jag skriver det här. Men struntsamma!

Vaknade halv sex, steg upp kvart i. Eller, ja. Kämpade mig upp. Gjorde mig iordning, drack lite kaffe och åt lite frukost. Gick till bussen och åkte bort till Boost. Träffar min handläggare som undrar vad jag ska göra.
Jag frågar om det inte var så att vi skulle träffas klockan åtta?
Jo. Men imorgon.

Alltså har jag fått alldeles för lite sömn (kunde inte för allt i världen somna) och rest igenom staden i mina orange 90-talsshorts. I fucking onödan.

Jahapp. Då var det bara att åka hem igen. Gick ut med Fritte, bakade scones och förstörde en karaktär ur American Me för Jimmy. Men alltså. Han ser ut som Uncle Fester och låter som Jim Carrey i Me, myself and Irene, när han switchar och blir Hank, the bad guy. Hahaha, jag orkar inte!

Såg Horrible Bosses efter det. Ändå rolig film! Blev positivt överraskad. Särskilt av lillkillen från It's always sunny in Philadelphia. Kitten mittens!
Ska nog se IT crowd sen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0