Lördag

Var ute och dansade på Malmös gator igår kväll med Elise! Det var himla roligt. Ännu roligare att pappa hade varit i Tyskland över dagen och köpt hem finsprit! Gjorde ett par drinkar och sedan var jag glad och dansant.
 
Idag har jag varit på genrepet av ESC med mamma. GALET mycket människor! Vi satt bredvid scenen typ, så man såg när folk sprang fram och tillbaka och av och på scen. Taket lyfte när Robin Stjernberg (heter han så?) kom upp på sen och även under sammanfattningen. Jösses!
Jag känner mig lite starstrucked över att ha få sett Bonnie Tyler! Kvinnan vars röst har varit så himla inspirerande för mig. RAOR!
En av gästerna som är med gjorde mig både fnittrig och bestört. Men det är mest för att jag finner hen så himla bisarr. Samtidigt som hen har varit en relativt stor del av min barndom, genom mamma. Inte min typ av människa (långt ifrån) men jävligt catchy.
 
Efter det har jag inte gjort så mycket. Vi tog en youghurtglass på Emporia och fyndade lite krims krams på ur&penn innan vi åkte hem. Sen har jag ätit middag och softat framför tvn. Är så fruktansvärt trött, pallar inte!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0