Er det fredag? Ja.

Världens bästa startsida.

Igår var jag som bekant på friluftsdag. Var skitnervös och ville gråta i början, kände inte en själ. Men alla andra verkade känna varandra. Vi blev indelade i grupper som sedan gick åt olika håll till olika aktiviteter. Vår grupp började med ett föredrag om kost och hälsa och motion. Allt det där som man i princip redan kunde.
Efter det så var det zumba. Käner mig så jävla fånig. Och osmidig. Sen så var det paddel (typ, tennis med inslag av squash) och sedan innebandy. Efter det fick vi lunch och sen var jag tvungen att gå.

Min kropp är döende känns det som. Mina fötter borde bytas ut, jag har träningsvärk från två dagars träning och jag brände mig i solen. Visste inte att det skulle bli så varmt igår! Drog på mig en tjusig bonnabränna i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0