Er det fredag? Ja.

Då var det fredag igen. Vaknade klockan 8 men har dragit mig typ halva förmiddagen. Så jävla skönt! Älskar mitt täcke, 4 real.

Vid halv tolv ska jag möta upp en person som ska prova skor som jag ej använder och kanske köpa! Vore trevligt, har 4 kronor på kontot, heh.
Efter det blir det Hells Kitchen, promenad med Fritte och sedan det veckoliga besöket på arbetsförmedligen. Det där när man måste ta jobb som de ändå har skrivit ut från platsbanken. Way to go miljöförstöring!

Ikväll ska jag på galakväll på Malmö Stadsteater med mamma. En kompis kommer nog också förbi, det blir trevligt.

Men nu ska jag mysa skiten ur mitt täcke en stund till innan jag måste klä på mig och gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0