Torsdag

Idag är både en fin och dålig dag. Jag har känt mig irriterad på vissa kärringjävlar på balkonger och en hund som verkar föredra att äta andra hundars bajs istället för att bajsa själv.
Samtidigt så är jag himla vemodig, jag börjar i ett nytt projekt genom ams imorgon så jag kommer inte kunna vara Diegos dagmatte längre vilket känns synd. Jag tycker om honom jättemycket, han är så himla snäll och gosig!
 
Har fått två av mina grejer från ebay nu. Igår kom skorna som jag fick helt gratis pga små (nästan osynliga) märken och idag kom ett skyddande skal i hård silikon till min telefon. Väntar på fyra saker till, plus två saker som är mammas, haha! Jävla ebay!
 
Igår skaffade jag äntligen gymkort. Det fick bli 24seven eftersom ingen vill träna på friskis med mig, haha. Så ikväll ska jag kanske besöka tjejgymmet nere på torget och imorgon blir det nog indoor walking med Mikaela. Jag vill dock främst gå på pass, jag tappar motivationen så jävla fort om det bara är "gym" så att säga.
Så ja. Nu kör vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0