Torsdag

Idag är det torsdag! Det betyder Gordon behind bars klockan 22. Funderar på att göra pannkakor till.

Igår var det spännande. Kom till vårdcentralen i tid och får veta att läkaren sitter fast på ett tåg, PÅ BRON?! Han hade dessutom en patient innan mig också. Hade det varit jag som var sen så hade jag blivit debitterad. Wtf?!
Bokade om tiden, ska dit imorgon istället.

Efter det gick vi och köpte polsk blekning till Mikaela (som jag stal lite av och satte på mina ögonbryn), besökte Taboo där Mikaela köpte smaksatt massageolja och jag köpte två stycken kondomer. Jag ligger inte ens, men de var så himla tjusiga!

Vi promenerade ner till Triangeln, som typ sög, drog och åt på Redfellas på Hansa, handlade lite nödvändigheter på värnhem och åkte hem. Vilade lite, drog upp till Mikaela och fixade hennes hår och sedan drog vi på striptease aerobic eller vad det hette. Kämpigt men himla roligt!

Åkte till Lund, drack lite vin, åt lite choklad, såg på Twin Peaks och myste. Fortsatte mysa och se på Twin Peaks idag och sedan åkte jag hem.

Och här är jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0