Sexy maddafakka is sexy

Trillade när jag var ute med Diego tidigare. Skitbrutalt. Ett jävla kaninhål var täckt av löv, så jag såg inte det och trampade rakt ner och trillade. Och som alltid när jag trillar så la jag till med ett brutalt asgarv. Kändes bra att ingen såg eller hörde det i alla fall.
 
Mötte upp mamma när hon slutade jobb. Åkte till värnhem och köpte migräntabletter och vatten. Åt sallad med Mikaela och hämtade ut paket från Lindex. Diademet som jag beställde är så himla fint. Grr.
Dock så är en av topparna waay för stor. Får byta. När jag orkar.
Måste även hämta ut ett paket, mina virkade ballerinaskor har kommit. Får hämta. När jag orkar.
 
Just nu sitter jag och tjurar på ett mörkt rum. Ungefär som alla andra fredagar. Orkar inte göra något. Är tjurig för att min kära familj sket i mig som vanligt. Eller glömde. Whatever, lika illa.
 
Sitter i mjukisar och orkar ej hämta vatten. Har försökt gnugga bort så mycket maskara som möjligt. Klart att jag valde att måla maskara en dag när det är tornado ute och jag sitter ensam på mitt rum på kvällen. Eh-he-he. Till detta hör att jag sällan använder maskara. Bajs.
 
ÅÅÅH JOHANNA FAN VAD DU ÄR GNÄLLIG.
 
Ska fortsätta titta på dålig tv och tjura nu. Kanske ska sätta i en av mina septumringar igen också. Like a bull.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0