Måndag

Halli hallå.
Igår var det St Patricks day. Jag och Miriam rockade en utgång till Fagans där vi dansade och hade oss! Köpte någon shot som hette Green frog, men då jag inte kan shotta så smuttade/drack jag den som vanligt och den var sjuuuukt god. Halleda!
 
Miriam fick en beundrare med lösskägg. Och hon beundrade hans lösskägg. Träffade en himla trevlig tysk, han lät som en ond forskare när han pratade. Eh-he-he. Gillar't. Träffade även en bekant som jag hängde med ett tag i högstadiet! Fett skumt! Tyckte han verkade kortare men insåg att jag hade platåskor på mig.
Högpunkten var nog när jag dansade på ett bord med en annan kvinna. Jag dansar knappt som det är, än mindre på ett bord! Men det var himla roligt!
 
Mindre roligt att man skulle upp tidigt idag dock. Men det är smällar man får ta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0