Lördag

Åhåhå. Har nog lugnat ner mig lite nu. Har sovit, dock ganska dåligt. Dessutom vaknade jag inte av att jag var utsövd. Håller på att bli förkyld IGEN. Så jag vaknade pga täppt näsa. Fett roligt!

Har ätit frukost och ska snart göra mig iordning. Ska möta upp Pauline på Emporia och gå en sväng med henne där. Ska även byta den där tröjan på Lindex tror jag. Hoppas den finns där, gillade den annars.

Ikväll händer det femtielva saker. Men så är det alltid när man väl har planer, haha. Carro kommer hit och vi ska dricka lite och gå ut och svänga våra lurviga. Samtidigt så har Jessica bjudit med mig på fest och samtidigt har en annan vän bjudit med mig. Han har dock fyllt år och ska fira det idag. Vi får se. Får ju följa det primära och se vad hon vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0