Fredag

Mitt huvud dör lite idag. Dagen började med ett möte på boost, fick åka hemifrån lite efter åtta. Det är egentligen inte så tidigt men jag är trött hela tiden och min hjärna kopplar inte riktigt när jag ska göra något viktigt. Eh.
Mötet gick i alla fall bra så förhoppningsvis så kan det ge någonting. Vi får se.
 
Dagen fortlöpte som så, att jag åkte hem, fixade (äcklig) lunch, åkte ner och mötte Ida vid konserthuset, gick till ams, gick och fikade (ÅÅÅÅH, Waynes pecanpaj i mitt hjärta!), tog en sväng på h&m, åkte hem, bytte om, hjälpte mamma med hennes linser samt hår, åkte ner till värnhem, gick på indoor walking (kände mig som en plus size valrosss), drack en smoothie, handlade på systemet, köpte energidricka till Jonsaba, åkte hem och åt och sen dog. Och gick ut med Fritte i kylan.
 
Skulle ha druckit lite vin och myst med Mikaela och Miriam, men både jag och Mikaela var alldeles slut och mitt huvud gjorde inte saken bättre. Nu verkar det dock som om viiiiiiiissa personer är griniga på mig eftersom man ej får tag på dem, men jaja. Man väljer inte precis att må dåligt.
 
Har städat undan lite och ser lite halvhjärtat på Armageddon. Inte världens bästa film kanske men ack så nostalgisk. Finns det någon som Steve Buscemi? I think not.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0