Fortfarande onsdag

Lyssnar på en gammal vän på youtube. Jösses vad duktig hon är på att sjunga! Det känns nästan inte alls som att det är samma person som jag gick på barnteater med för ca 100 år sedan!
Älskar den här dagen lite. Har FÅTT ett par skor från ebay! FÅTT! Jag måste dock betala frakten, men den går på typ 80 spänn. Men herrejösses! Så jäkla awesome! Dessutom har mina virkade ballerinaskor blivit skickade också. Är nästan lite euforisk.
 
Idag har det varit sol och vår! Jag och Sanne avnjöt den eventuellt sista varma dagen med glass. Och jag har på mig leggings i "strumpbyxematerial" för första gången sedan 2009 tillsammans med en stickad klänning och kavaj. Känner mig fortfarande naken. Lite som att det är en pyjamas. Men ändå nice!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0