Femme fatale

Idag är det 8 mars. En dag att uppmärksamma alla starka kvinnor som kämpat för kvinnors rättigheter. Det är en varm dag, för mig.

Målade naglarna igår kväll, tyckte att nyansen var passande. Femme fatale. Eh-he-he. Ett rött lack från Isadora.

Vaknade jättetidigt för att jag skulle till läkaren. Var (är) aptrött. Får ett samtal om att läkaren är sjuk. Hade varit rätt gött att få veta det innan jag gjorde mig iordning.
Gick ut med Fritte i den kalla stormen. Lämnade pengar till mammas vän från mamma. Just nu överväger jag att sova en stund. Men har Diego vid 12-13 och vill inte riskera att försova mig. Borde även duscha.

Senare idag är det ams, som varje fredag. Och en dejt med Mikaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0