Måndag

Har inte bloggat på ett tag nu. Har inte orkat helt enkelt, saker och ting har inte varit i balans, så att säga.
Men det löser sig väl.

Det har inte hänt så mycket. I lördags var jag på kalas med 20-talstema hos en barndomsvän som har fyllt år. Alla var himla fina och hon bjöd på bål som smakade saft, farligt!

I övrigt så tar min bror studenten på onsdag, så det är för närvarande kaos här hemma. Folk är irriterade på varandra för att vi ska hinna städa färdigt och planera hur vi ska möblera. Det står en säng (min, ehehe) i vardagsrummet som vi måste få in i mina föräldrars sovrum och på något sätt ska vi möblera med föreningens lånade möbler så typ, 30 pers kan sitta och äta. Tror jag. Helt galet! Vår lägenhet är inte precis stor.
Måste åka iväg och fixa present imorgon.

Annars har jag bara skänkt en säck med kläder till Emmaus, varit på Boost och ingenting mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0