Fortfarande måndag

Har fortfarande inte gjort så mycket. Har kammat Fritte i två omgångar, en gång utomhus och en inne. Herregud, jag undrar om hans päls egentligen sitter fast överhuvudtaget. Det slutar aldrig fälla!
 
Har även tagit en oerhört nödvändig dusch. Jag doftade förmodligen inte rosor, om man säger så. Och mitt hår började kännas lite lustigt efter allt torrschampo jag har haft i, haha.
 
Fick dessutom min mens imorse. Har alltid känt att det är skönt första dagen, för att man vet att allting står rätt till, men att de resterande dagarna är himla onödiga. Kvällar och nätter tycker jag dessutom är värst. På dagen har man ändå en plugg i, och då märks det nästan inte av alls. Men på kvällen/natten har jag nattbinda. Och det känns som en jävla blöja. Humbug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0