Vecka 2

Idag påbörjar jag mina andra arbetsvecka av fem. Det känns himla bra! Från och med idag ska vi dessutom vara på flera ställen, vilket betyder mer att göra och mer cash. Eh-he-he.

Igår fyllde min pappa 60. Han fick två tröjor och ett kort till Bara golfbana som ska vara en av landets finaste banor. Min pappa gillar moderatbandy, så han blev himla glad!
Vi firade genom att åka ner till Ystad och bada. Förstår verkligen inte hysterin över stranden där, tyckte där var stenigt och djupt med mycket tång. Kändes dessutom som att man skar upp fötterna när man gick där.
Fick däremot se Fritte bada utanför ett badkar för första gången! Han har gjort det två gånger förut, båda ofrivilliga, haha! Älskade lilla hårboll.

Efter Ystad körde vi runt lite och hamnade på Herrestad gästis som hade grillbuffé för kvällen. Så jääävla god mat. Dessutom ingick kaffe och smulpaj efter maten och de hade glutenfritt bröd! Hembakat dessutom! Tog lite paj trots gluten. Rabarber och jordgubb. Dog lite av extas.
Helt okej dag!

Idag fyller mamma 55. Hennes presenter har dock inte hunnit komma. Det suger lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0