Förbannelse

När jag är ledig så vaknar jag tidigt. Vilket är skönt, man har hela dagen framför sig. Även om jag sällan gör saker, haha. I lördags åkte jag upp till stan med mamma och kollade på underkläder, vi båda behövde nya bh. Provade även en bikini på Shock, överdelen såg inte klok ut men underdelen köper jag nog när jag får pengar. Den var finfin.

I alla fall. När jag jobbar så vaknar jag oftast runt 10-tiden. Imorse vaknade jag 8 när klockan ringde, men näää. Somnade såklart om. Även om det bara är ett par timmar så känns det som att man förlorar en stor del av sin dag.

Ska försöka utnyttja tiden innan jobb ändå. Har kokat ägg, ska färga utväxten och duscha. Kanske hinner jag städa lite härinne också. Måste lägga en stor flaska vatten i frysen också. Och skära upp vattenmelon.
Okej, måste inte. Men vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0