Älskade, hatade kropp

Jag har alla delar jag behöver för att kunna fungera. Men delarna fuckar upp och jag hatar dem för det. Särskilt mina förbannade fötter som aldrig verkar vara glada!
De får stretching, tid att andas (använder sällan strumpor i onödan), bra, pronerande skor etc. Men till vilken nytta? Huden går sönder i tid och otid, jag är stel i benen och fötterna varje gång jag reser mig, min hälsporre vägrar läka, min andra häl ömmar, jag har en klo och dessutom har den "knölen" på ena hälen blivit fucking lila efter EN heltidsdag på jobb?!
Vad fan vill min kropp mig?!
 
Jajajaja. Gnäll, buhu.
 
Igår blev det 11 timmars jobb, inklusive körning. Det är nästan lite läskigt att hänga på vårdcentraler när det är tomt och mörkt. Men ändå soft, man är inte ivägen för någon och ingen annan är ivägen för en själv. Man kommer åt mycket bättre och slipper stressa sig fram.
 
Hoppas vi kan rocka 6 vårdcentraler på mindre tid idag. Vi är ändå nya och på vissa ställen saknas det saker. Men det ska nog gå bra.
 
För att bättra på humöret så får det bli två instragrambilder, egopic från Folkets Park och Fritte efter välbehövlig dusch.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0