Uppdatering

Synundersökningen gick bra, tror jag. Ska på återkontroll på fredag. Hon sa att jag hade -0,25 på båda ögonen, men det säger mig inte ett dugg faktiskt. Hon pratade även om "falsk närsynthet" som kan uppstå om man sitter mycket vid datorn. Vilket jag halvt gör. Jag sitter dock sällan längre stunder, tröttnar på att skiten är så tråkig och går en sväng i lägenheten eller gör något annat. Men vi får se vad hon säger. Jag har dock inte råd att köpa glasögon. Men det löser väl sig.

Det kom en kvinna med två barn, varav det ena barnet satt i vagn och SKREK. Inte grät eller "tog höga toner", utan skrek/jollrade utan dess like. RÄLIGA UNGE!

När jag sitter och väntar på att få komma in så ringer min mobil. Det är en av receptionisterna hos läkaren jag går till som undrar om jag hade tänkt komma idag. Jag blev skitförvirrad och fattade ingenting, men sedan kom jag på vad som har hänt; jag har såklart inte fått reda på huruvida min post har kommit eller ej, eftersom den hålls som gisslan. Den måste vara värdefull.
Kommer bli så jävla arg om jag blir debiterad.

Nu ska jag strax äta en sen lunch och invänta rapport från Miriam som är på postjakt (hon jobbar där borta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0