Tråkig tjej är tråkig och uppdaterar dåligt

Jaha. Ehm. JAG VET EJ?

I fredags var jag som nämnt på Moderna och sedan hos Mikaela. I lördags var jag på dop för min kusins nya barn, Love. Himla liten fis! Fast, de brukar vara små när de är spädbarn har jag hört.
Drack tre koppar kaffe och busade runt med alla små toddlers där, haha. Min andra kusins son är sjukt bestämd, så himla charmig. "Vi ska åka hem strax", "NEJ!". Haha! Söta ungar.
Blev kompis med en liten kille som heter Liam också. Vi connectade. Haha!
 
Sen drog jag till Mikaela igen. Blev ingen film då men vi kollade skitgamla bilder. Det var nice. Jag fick näsblod också. Mindre nice.
 
Ska nog fira Jonsabas hemkomst med en tripp till Abdos snart. Hon har varit i Gambia i ca 100 år nu.
MIN BOBO!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0