Torsdag

Vaknade lite efter åtta och rusade upp och ringde min handläggare på arbetsförmedlingen. Hon svarade såklart inte, så jag lämnade ett meddelande. Hoppas jag i alla fall, jag la på när jag hade pratat färdigt. Hoppas så innerligt att hon ringer upp idag, annars får jag på något sätt ta mig ner imorgon och hoppas att hon är där.
Efter det så, hör och häpna, somnade jag om. Såklart.

Annars har jag varit ute med Diego vars fisar är dödliga. 4 real. Men han är fin ändå.
Kom nyss upp från gymmet, har bara joggat lite och kört lite armar. Måste försöka komma igång med det igen, med liiiite tur blir jag lite piggare då. Ska övervinna sömnighetsmedicinen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0