Starkare än man tror

Tror att besöken hos läkaren ändå har varit till fördel, mer eller mindre. Har spänningshuvudvärk och försöker rensa tankarna efter att ha gått igenom en hel drös med post. Jag hade seriöst mer post än brevbäraren.
Jag har ringt flera samtal idag. Jag hatar att ringa. Särskilt till folk jag inte känner och företag. Men idag har jag ringt Nordea finans angående en faktura som skulle varit betald i december, jag har avbokat en tid hos optikern och jag har ringt arbetsförmedlingen, dock utan resultat då min handläggare är sjuk. Men ändå! Jag sitter dessutom och tittar på min post samtidigt som jag suckar uppgivet då jag vet att jag måste sortera färdigt den också. Och jag förbannar det faktum av att jag eventuellt kommer bli debiterad för en missad läkartid igår, och den summan är den dubbla besöksavgiften. Inte nådigt överhuvudtaget.
Men jag gråter inte än. Jag klarade mig över den branta backen. Jag är fortfarande förbannad och ledsen men jag har ännu inte slängt något i väggen eller kollapsat.

Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0