På begäran

Carro tyckte att jag skulle blogga mer. Men jag är så jävla fantasilös och vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Har femhundratusen tankar men vet inte hur jag ska få ner dem på pränt.
Men det löser sig.
 
För ett tag sedan fick jag tillbaka en skiva av Jonsaba med väldigt gamla bilder på. Bilder från högstadiet, rättare sagt. Allting indelat i olika mappar med olika namn och varje bild har sitt eget namn. Så jävla töntigt.
 
Lägerresa i åttan
Den där när jag skulle visa min dåvarande bästis mitt partytrick, men blixten fick mig att blinka
Besök hos tjejen som bodde precis ovanför
Ett besök på Burger King med dåvarande bästis
En vanlig morgon innan skolan
Resan upp till Stockholm för att se The Darkness! Jag var så himla glad för jag hade vunnit biljetter via Ztv
En ganska ordinär kväll i mitt liv. Häng utanför macken
Mff:aren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0