Onsdag

Vaknade sjukt sent och insåg att min överraskningsmens är kvar. Inte blev det bättre när jag märkte att jag glömde ta mina tabletter igår. Jippi!
Fick i alla fall tvinga upp mig själv ur min fantastiska soffa och slänga i mig frukost. Gjorde mig iordning och cyklade bort till Diego och promenerade med honom. Vilade en stund efteråt, han är så gosig!

Efter det har jag vilat lite till, kelat och promenerat med Fritte och mamma (kelade dock bara med Fritte) och blivit blöt. Jävla regn.
Ikväll ska jag promenera med Chili också, hoppas det har slutat regna då. Behöver i och för sig inte duscha annars, bara att schamponera håret innan jag går hemifrån så lär jag vara ren och fin i håret efteråt. Eh-he-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0