Hej hej

Har inte bloggat på några dagar nu. Är sjukt förkyld (höhöhö) och gör inte så mycket mer än jag måste. Så jag är mest ute med hundarna eller vilar i soffan. Typ.
Idag har jag inte haft någon "jobbhund" men eftersom vissa människor här i världen inte kan ta ansvar så fick jag frysa röven av mig och ta Fritte en andra gång idag. Och nej, jag är inte så lat så att jag tycker det är hemskt och fruktansvärt att behöva gå ut med lillkillen men när man är så pass dunderförkyld så är det inte jättekul. Särskilt inte när man har en häl som tar kål på en lite då och då också.
 
Den här veckan händer inte mycket. Har Diego imorgon, torsdag och fredag. Sen ska jag på kbt imorgon och ams på fredag. På lördag är det dop! Min kusin och hans fru ska döpa unge nummer två. Det blir spännande, har inte sett lillkillen än!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh jisses vilka sötnosar!

2013-01-26 @ 11:55:37
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0