Guten morgen

Om ett tag ska jag bege mig iväg för en synundersökning. Vet inte om jag behöver det, men det var ett gratiserbjudande och det kan ju inte skada. Kanske får jag svar på varför mina ögon är så "trötta" och varför jag har huvudvärk i tid och otid? Vem vet.

Efter det ska jag rusa tillbaka för att ta ut Diego på en promenix. Kommer bli jävligt tight, men det löser sig! Borde börja ta med mig en lövblåsare varje gång så jag kan blåsa iväg allt skräp som ligger på marken. Han är som en liten get! Senast försökte han äta en wettextrasa och jag fick kämpa som ett djur för att få ut den. Den gick i bitar dessutom, så fick kämpa med varje bit. Grät nästan till slut, fy farao så frustrerande det var! Men jag tycker ändå om honom. Mysunge.

Ska raida min post senare. Har säkert missat massa viktiga saker, IGEN. Hrm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0