God förmiddag

Idag är det fredag! Ska ut med Diego om ett tag, sista rundan för veckan. Sen ska jag ner till ams och skriva under närvaro och kolla jobb och praktiker. Vill söka en praktik i Lund men har inte möjlighet att ta mig dit. Det suger! Hade så jävla velat praktisera där!
 
Sedan blir det ett besök på Moderna. Har som sagt aldrig varit där så det blir spännande. Jag tycker om surrealism väldigt mycket så jag är förväntansfull!
Om jag hittar sällskap så kanske jag åker ut till Emporia också. Får se.
 
Ikväll blir det film, pizza och eventuellt chips (brukar dö lite efter den pizzan, så vi får se..) hemma hos ny-grannen Mikaela! Ska bli spännande att se hennes och hennes pojkväns nya lägenhet. Det är en köpes! Är sjukt avis! Fast har ändå börjat trivas relativt bra i mitt gamla flickrum. Fast det är väl inte riktigt flickrum, tror vi flyttade hit när jag var 12-13 år. Men här är mycket finare nu! Och jag har blivit himla mycket bättre på att hålla ordning på saker och faktiskt städa. De som känner mig vet hur äckligt här var för bara något år sedan.
När jag flyttstädade här så fick jag slänga min matta. Det bodde saker i den, haha!
 
Nu har jag tre lampor+taklampa och ordning och rent! Det är fett mysigt här nu om jag får säga det själv! Skulle dock behöva ett litet bord. Men det löser sig! Har spanat in ett par stycken.
 
Idag inviger jag mina pråligaste örhängen. Men Carro säger att de funkar till vardags om man har rätt kläder och jag får nog våga hålla med. Har svarta jeans, svart tröja och grå kofta. Dessutom sminkar jag sällan ögonen numera så det blir nog bra.
 
Satan i gatan vad långt detta inlägget blev!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0