God dag

Har SOM VANLIGT varit ute med hundarna. Två av dem i alla fall, Diego och Fritte. Efter Diego gick jag och köpte några ägg. Har städat lite. Kollat på tv, betalat en faktura.
Och.. Inget mer!

Imorgon ska jag ta Diego sista gången får veckan, åka till ams och sen gå på Moderna Museet. Har aldrig varit där, de har en utställning om surrealism just nu som tar slut på måndag. Det blir nog kul!
På kvällen ska jag besöka min nya granne Mikaela (eh-he-he-he-he) och ha filmkväll hos henne! Det känns helt sjukt att hon bor på gångavstånd nu. När vi började umgås bodde hon i Trelleborg och hon flyttade till Helsingborg för något år sedan eftersom hon pluggar där. Men nu bor hon i Malmö! Och hon bor dessutom i mitt område! Sjukt mysko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0