Frusen

Tvingade upp mig själv och gick ut med Fritte vid 8. Är himla stolt! Det var vansinnigt längesedan jag kom upp så tidigt "utan anledning". Annars brukar jag mest bara kunna komma upp om jag har något viktigt möte eller så.
Är dock så trött att jag ser dubbelt. Men kan inte somna om, ska ut med Diego vid 12. Håller på att brygga kaffe. Hoppas hoppas hoppas.

Just det! Igår stod det en polisbil vid huset mittemot vårt, en piké ute vid gatan och en som körde fram och tillbaka på cykelbanan. Fem eller mer poliser halvt stormade en trappuppgång, kollade källaren och lyste med ficklampor.
Men som vanligt när något spännande händer här så upphör det innan det når sitt klimax, med andra ord så åkte poliserna till slut iväg utan att ha tagit någon eller något. Baaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0