Lördag

Sov till halv nio ungefär, så himla skönt. Sova är sjukt underskattat.
Tog mig i kragen och hoppade in i duschen, det behövdes. Tog tillfället i akt och klippte tånaglarna. Hatar det, det är så jävla drygt.

Har hunnit med både frukost och lunch! Såg precis på ett av Gordon Ramsays femtielva program, han borde jobba som min privata kock. Hade inte bangat. Han kan få tjänsten med Jamie Oliver och Leila, fast Leila får nöja sig med att göra efterrätterna.
Eh-he-he.

Just nu sitter jag och väntar på att Mikaela ska bli färdig så vi kan åka in till centrum och fixa och dona. Vi ska försöka oss på att göra egen sushi till middag idag så vi behöver diverse komponenter till det. Sen måste jag fixa busskort, handla hem lite mat och äntligen köpa lite hela trosor. Herregud, äger inte ett enda par hela vardagstrosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0