Intressen

Idag var det möte med ett par politiker, miljöinspektörer och en allergiläkare uppe på Bengt Dahlgren. Det är där jag har hängt under 3 månader i slutet av 2012 när jag har gått en kurs om astma- och allergironden.
Det pratades arbetstillfällen, inomhusmijö och födoämnesallergi för barn och om erfarenheter, för mig. Det var intressant och bjöds även på semlor, vilka jag inte kunde äta. Ironiskt nog.
Fick två erbjudanden idag också. Himla spännande!

Utöver det så har jag varit ute på promenad med geten Diego. Han verkar ha tappat intresset för kaninbajs och börjat försöka äta pinnar istället. Han är knäpp. Men jag tycker om honom. Han är gosig och fin.
Har dessutom sålt en bolero som jag inte har använt på ett bra tag. Hon verkade helnöjd, så jag är glad!

Jonsaba kom hit med min present från Gambia innan. Jag fick en trumma! Sjukt coolt! Jag försöker mig på lite afrikansk sång och dans också, men det var inte så uppskattat. Tydligen kan jag inte afrikanska. Eeh.
Just nu är hon på vårdcentralen och sen ska vi ut på äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0