Världens flyt

Har haft flyt två lördagar i rad nu. Förra lördagen klippte ju Linnea mig alldeles gratis!
Och igår var jag först på Spegeln och såg originalet av Motorsågsmassakern med Lennie, Mia och några vänner till dem. Mia hade en biljett över och den fick jag i utbyte mot en kram! Efteråt fick jag t.o.m skjuts hem.
 
Efter det så fixade jag lite och sent under kvällen mötte Mikaela upp mig på bussen och vi drog ner till möllan och mötte upp några snubbar, varav några var samma som jag hängde med i fredags. Hände inte så mycket och jag och Mikaela var på vippen att åka hem då sista bussen skulle gå relativt snart, men istället blev det att vi blev bjudna på inträde till Wonk, garderob och drinkar! Dansade till schlager och 90-talsmusik med ett nytt förbund och älskade livet. Fick taxi betald klockan 5 när de stängde och åkte hem, gick ut med Fritte och tog en dusch. Lyckades nämligen spilla en halv Gräshoppa över mig inatt, men det är chill! Hade kul ändå.
 
Efter det så somnade jag och sov till kvart i fyra. Har hunnit med mat och lite gitarr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0