Tisdag

Jaha. Behöver väl egentligen inte ens nämna att det är valborg, det står ju ändå redan överallt.
Jag ska hem till en vän i alla fall. Det är första gången jag gör något på valborg sedan 2009, då hade jag varit i stadsparken tre år i rad. Innan det blev trendigt med andra ord. Förstår inte hur man orkar leka sardin i en random park egentligen. Eh.

Färgade äntligen utväxten igår! Ser betydligt bättre i huvudet nu med andra ord. Det andra i huvudet behöver vi inte tala högt om, heh. Drog och tränade efteråt, var inte pepp egentligen så det blev lite halvhjärtat. Men den där halvan satte sina spår. I mina lår.

Borde köpa blekning. Mina ögonbryn har nästan växt ut till sin naturliga färg igen, haha. Ser inte jättefint ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0