Onsdag

Har inte haft så mycket att blogga om. Har inte det nu heller egentligen.

Mådde sjukt illa igår och somnade vid 18. Om man bortser från några få avbrott så sov jag fram tills 7 imorse. EEEH. Och då steg jag bara upp för att jag skulle till gynekologen. Hade lätt kunnat sova vidare. Allting var finfint nere i södern i alla fall.

Har även hunnit med det sista tillfället på intervjuteknik på boost. Det var roligt, men var sjukt trött och fnittrig. Imorgon är det också boost och på fredag ams. Att vara arbetslös känns nästan som att gå till ett lågavlönat jobb som man avskyr varje dag. Men vad gör man? Hoppas jag får ett jobb snart, dock. Jag behöver onekligen något att göra.

Min icke-existerande (hoppade över den) mens skriker efter snacks. Men jag har varken råd eller ork att ta mig någonstans. Fett ovärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0