Måndag

En grej som händ igår morse efter att vi lämnat klubben; en man får för sig att det inte skulle vara läskigt om han tog en taxi och bad den följa efter vår taxi hem till mig. EEH?

Jaha. Idag är det måndag. Känns ganska värdelöst faktiskt. Ska till läkaren och sen in på Entré en sväng med Mikaela. Kom på att jag har ett presentkort med 97 kronor kvar, tänkte köpa en ny hårfärg och låna Mikaelas händer till att fixa min groteska utväxt. Tänkte även prova en kjol som jag har sett. Har inte råd med kläder, men det kostar ju inget att prova.

Om jag orkar ska jag nog försöka ta tag i städningen här sen. Blev ingen städning i helgen, tyvärr. Så det är nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0