Klapp och bitch

Var på striptease aerobic idag igen, denna gång med Jonsaba. Känner av att jag är förkyld, det var jobbigare än vanligt. Men skitsamma. Imorgon är det indoor walking. I måndags var det dance step och på lördag blir det förhoppningsvis bodybalance. Fett nice.
 
På boost gick det helt okej idag. Min dumma och smutsiga hjärna bestämde sig för att det var dags för lite extra ångest. Eh-he.
Efteråt mötte jag upp mamma på Gustav och gick en runda på matmarknaden som är nu. Blir så stressad för jag vill typ äta allt där. Dessutom är det himla roligt att alla stånden faktiskt är "på riktigt", det är italienare, britter, spanjorer, tyskar etc som har kommit hit. Smakade engelsk cheddar i olika upplagor. Fy farao så gott! Vi köpte även fudge. Den var dock inte lika god. Eftersom att jag numera är karnivor (eller, omnivor t.o.m eftersom jag faktiskt äter vegetariskt fortfarande) igen så vill jag sååå badly testa att äta krokodil, känguru och kamel. Hade inte bangat paella eller grekiskt heller. Eller de där italienska maffiga tårtorna vi såg. Eh-he-he.
 
Nä, fy farao. Nu ska jag återgå till att tjura. Är hungrig och vi har ingen mat hemma. Tror dessutom att det är den antågande mensen som spökar.
BAH!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0