Fredag

Hallihallå.
Sen jag väl steg upp idag så har det varit full rulle. Fick tvätta håret i vasken, haha. Gjorde mig iordning, åt frukost (sjukt sen sådan) och åkte ner till arbetsförmedlingen i sedvanlig fredagsordning. Mötte Linnea som går på samma som mig, fyllde i närvaroblankett och åkte med henne och hennes barn Tim till Burlöv Center.
Där följde jag upp ett jobb som jag har sökt, kollade lite på H&M's utbud av träningskläder och bad om hjälp angående träningsskor på Stadium. Är fett glad, har hittat bra skor för mina elaka fötter! Behöver visst pronationsskor fick jag lära mig. Mitt steg går tydligen lite inåt. Men det är chill. De var även lite snäva i modellen så mina beniga fötter passar pefekt i dem! Kanske inte världens snyggaste, men jag lägger hellre pengar på ett par skor som är bra och sköna för mina fötter än ett par bara för det är snygga. Det är träning liksom, inget jävla modereportage.

Efter det har jag åkt hem, åkt tillbaka till Burlöv med mamma och köpte mat, sen hem igen. Nu jävlar ska jag äta retrochips och gosa med mitt täcke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0