Måndag

Har lagt ut resårmadrassen på filtar på golvet nu! Och så bäddmadrassen på det! Sover så jävla gött igen. Bortsett från mardrömmarna, såklart.
 
Igår så åt en bankomat mitt kort när jag skulle hem från stan. Blev skitförbannat och stod och slog på maskinen i typ hundra år. Till slut fick jag ge upp och åka hem utan mitt bankkort. Idag blev det till att ringa banken och spärra och beställa nytt. På det så behövde jag hämta ut nya mediciner. KUL!
 
Jag och mamma åkte och lämnade mina nycklar idag sen drog vi till Burlöv Center och handlade presenter till hennes kompis och mat. När vi kom hem och hade parkerat kom det en snubbe som var journalist och intervjuade oss om matavfallssortering. Och tog en bild. Hey, lokalkändis nästa!
(Har så fruktansvärt graciösa händer...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0