Helg

I fredags fick jag awesome mat av min far. I lördags åt jag sushi. Ännu mer awesome. Åkte till Helsingborg och missade fest, köpte asdyra chips och åkte hem till Mikaela. Kollade på film, sov, kollade på film, bakade räliga scones, kollade på film, åt pulvermos och korv, kollade på film, åt choklad, kollade på film, sov.
 
Idag åkte jag med Mikaela till tandläkaren. Sen kollade vi läget på "valen", ett oerhört fashionabelt köpcenter. Köpte ett billigt munspel på tgr och käkade lunch. Sen drog vi hem till mig och såg film. Igen. Spelade draw something lite föör mycket. Mikaela åkte hem, jag köpte mjölk, Linda köpte frukt och nu väntar jag på Miriam!
 
Tror för övrigt att jag har fått lite dille på lockigt hår. Hm.
 
 

Kommentarer
Postat av: Aneta

Du klär himlans bra i lockigt hår

2012-09-04 @ 10:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0