En ny vecka

Har börjat få in en väldigt mysig rutin; morgonpromenader med Fritteboy. Det är nästan ingen ute och man vaknar till på ett ytterst behagligt sätt!
Däremot känner jag varje morgon att jag har ärvt min mors ben då de första metrarna känns som att gå på grenar. Både jag och min storebror är så sjukt stelbenta, mamma likaså.

Den här morgonen kände Fritiof dock för att bete sig som en liten douche. Han ville bråka med alla och vägrade gå dit jag ville gå, mestadels. GAH! Tycker det är lite konstigt, han brukar nämligen alltid vara så lugn och fin på morgonen annars. Just nu ligger han precis bredvid mig och halvsussar i soffan.
 
Idag ska jag försöka vara lite produktiv. Har röjt lite i köket och tänkte fortsätta med det snart. Galet vad den här familjen är stökig! Jag var i och för sig inte bättre när jag bodde här förra gången. Men ändå. Man lär sig liksom.
 
Längtar till våren och scifi-mässan! Bilden är från i år när jag och en kompis träffade Helga och herr Flick från 'Allo 'Allo! bland annat.

Kommentarer
Postat av: Saga

ELLER HUR! Samma här, så jag köpte det på ebay. Hade kollat numret på det för jag inte hade bestämt mig, sedan blev det inte av att jag köpte det.

2012-09-25 @ 09:00:42
URL: http://dadooron-ron.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0