Vinter!

Då är det officiellt vintertid nu! Jag är ändå glad. Man kan andas ordentligt och man får ha på sig awesome stickade kläder.
Det är fett nice!

Jag drömde om diverse fyllor (och annat) inatt. Delvis så drömde jag att det började brinna hela tiden på grund av solen, jag drömde om Julia och Kirakisen (vilka det var på tok för längesedan jag träffade nu) och sen drömde jag om fyllor. Ordentliga fyllor.
Jag drömde att Jonsaba blev så packad att hon gick omkring och spydde överallt, även i glaset med vatten jag gav henne. Jag drömde dessvärre att jag skrattade åt henne också för att hon såg så rolig ut.
En annan fylla utspelade sig tillsammans med Egoina, hon hade en massa skit för sig och fick med mig. Det slutade med att vi hade målat på någons fönster, en lila kruka som hon gav mig hade färgat av sig på en hel vägg och det låg prylar överallt! Jag själv var så pass full att jag fick luta mig mot ett träd för att kunna andas? Ehm. Ja. Sen bad hon om ursäkt och min mamma tyckte allt var ganska okej igen, trots att det var skitigt och stökigt överallt.

Men det absolut sjukaste är att jag kände mig skitbakis när jag vaknade. Hur fan gick det till?

Kommentarer
Postat av: josephine

Cool blogg har du!!

Svar: Tack så mycket.
Jåi

2012-10-28 @ 12:27:07
URL: http://photomemorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0