Utkast: Oct. 03, 2012

Huuuh. Har varit igång sedan 7 imorse. Fick stiga upp och göra mig iordning och gå ut med hunden. Sen hem och äta, borsta tänderna och sminka mig. Och platta håret.

Drog på informationsmöte om en kurs/praktik på arbetsförnedringen, det verkar intressant! Trots vissa negativa jävla undgomar. Ska gå detta tills December!
Efter det så kollade jag runt på ett par H&M till mamma efter ett nagellack hon vill ha, men det har tydligen inte kommit in än. Konstigt att vi inte hittade det då, haha!
Stack till värnhem, köpte ett läppstift jag velat ha ett tag på specialpris, två söta asiatiska brudar berättade om någon "modersreligion" de utövade. Typ, kristendom, fast det finns både en "far" och en "mor. Haha. Så söta de var.
Träffade min tokdoktor, lärde mig fyrkantsandning, åkte hem.

Är så jävla trött! Ska cykla iväg till Abdos med Jonsaba om ett tag och köpa kryddor och grönsaker. Ska laga mat!
Is nize.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0