Söndag

Sanne kom hit igår och vi småfirade hennes födelsedag lite i efterskott med vin, kaffe karlsson och rulltårta! Det var riktigt mysigt. Frithiof fattade till slut tycke för henne, som han gör med typ.. Alla. Mer eller mindre. Han kräver bara lite tid, haha.
Efter ungefär fem glas tre apor så sa vi god natt och jag gick och la mig.
 
Pappa har målat andra lagret färg i hela rummet själv idag. Förmodligen för att jag låg och sov till typ 10-11. Förstår inte vad det är med mig, jag kan gå och lägga mig vid "normala" tider och sen kan jag sova bort fem år av mitt liv. Är trött hela tiden, jag orkar inte detta. Vill orka stiga upp på morgonen och gå ut med Fritte igen! Blä.
 
Ska eventuellt åka iväg och titta på golv med pappa sen. Men ska först ut med Fritzon vid ett tror jag. Borde nog borsta tänderna och klä på mig först.
 
Saknar att ha svart bob lite. Den var sjukt tjusig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0