"Snabbinlägg"

Blev ingen träning då jag skulle till läkaren idag.
HAHA, förra veckan så var jag ju där, en vecka för tidigt, och nu när det gäller så håller jag på att glömma. Bra där!
Men ja. Det gick väl bra. Känns inte som att jag blir tagen på så stort allvar, men det löser väl sig. Funderade på att gå ut och jogga i parken här intill men sedan insåg jag att jag hellre sover en stund. Är sjukt trött.

Rummet är nästan färdigtapetserat nu. Senare ska jag och min far iväg och kolla på såna där plastmattor som ser ut som parkett. Den som ligger där nu är helt omöjlig att städa och hålla ren. Och imorgon eller på söndag så ska vi måla.
Sen har jag ett rum igen! Slipper sova i vardagsrummet, woho!

Ack och ve. Känner för att klä ut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0