She's innocent! I'm innocent!

Tittar för första gången någonsin på Svenska Hollywoodfruar. ALLTSÅ. Gunilla är läskigare än väntat. Maria är skönare än väntat. Haha, "muuuud" istället för "mood". Fantastiska blondin.
 
I fredags bjöd vår ledare på fika. Idag hade vi två föreläsningar, varav jag och en annan fick glass. Fett awesome! Snart ska vi ut på skolor och förskolor. Det blir spännande!
 
Hm. Ja. Har inte jättemycket att säga, tydligen. Måste slipa väggarna i mitt gamla sovrum så att det går att tapetsera härinne. Just nu ser det ut som att jag bor i en pundarkvart. Tänk betongväggar och en madrass på golvet i hörnet. Det värsta är att det stämmer. Fast jag har min tv och min dator. Kanske lite mindre pundigt. Eller något.
 
MEN nu pallar jag ej svamla mer. Ska fortsätta mysa med min trötta favoritkille och titta på dålig tv.
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0