Like a baws

Idag var vi bara fyra personer uppe på högkvarteret. Hm.
Nu ska vi tydligen bara ringa runt och gå ronder. Men ja, det blir kul.
 
Jag och min far tapetserar mitt gamla sovrum. I helgen ska där målas, like a boss!
Så jag lägger bara upp lite random bilder. Så jag inte tappar mina få läsare, höhöhöhööh.
 
Från världens bästa Psychoville
 
       När jag och Ida kvällsbadade/snorklade i somras                                                                                           
    Linda, min före detta kombo men nuvarande vän en kväll på värnhemstorget
        En sjukt tuff bil på Lisebergs parkering
    Yatzy och fuldrinkar i Folkets park med bästa Miriam
       När jag fick dille på lockigt hår. Borde reclaima min locktång
      Åkte buss till Trelleborg och himlen var fin
Väntade på tåget till Kastrup för att möta min mamma som kom hem från Turkiet
      Fick mina lågskor använda och putsade
  Dricker kaffe och gör ospännande saker uppe på högkvarteret
      Fick hem gratis bindor och parfymprov från Libresse, respektive Moschino, mycket trevligt
      Moa var här och vi åt Star Wars-godis och såg skräckfilm
        Var ute och promenerade med Fritzonboy och insåg hur fina träden har blivit
    Saker jag gör på högkvarteret förutom att dricka kaffe och ta anteckningar
                                                                                                     Såg efter hur bra Fritzonboy hade klätt i musche
När jag åkte buss och testade någon app på telefonen
 


Spännande va?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: C

Oj, när började du dricka kaffe?!

Svar: Haha, sedan ett par veckor tillbaka bara. Blev bara så.
Jåi

2012-10-18 @ 13:27:05
Postat av: C

Haha, du var verkligen den sista jag trodde skulle börja med sånt. Vad är det för stuff du gör om dagarna? Arbeit macht frei?

Svar: Mer eller mindre. Går någon praktik nu för astma- och allergiförbundet. Den är rätt rolig faktiskt, vi sitter uppe på en ingenjörsfirma och lär oss om allergironden och olika mätinstrument. Så nu ska vi ut på skolor och förskolor och sätta dit dem typ, haha!
Jåi

2012-10-19 @ 09:49:40
Postat av: C

Serre? Är det AF som har fixat?

Svar: Yes sir! "Arbetmarknadsblablablaprogram". Det är inom jobbgarantin för ungdomar.
Jåi

2012-10-19 @ 11:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0